DONA IL 5 per MILLE a AssoMoldave

DONA IL 5 per MILLE a AssoMoldave
codice fiscale 97348130580
Un om informat este protejat!

"AssoMoldave"

CV di "AssoMoldave"

CINE SUNTEM?


CHI SIAMO?

http://asomoldave.blogspot.com



PROGETTO: "MOLDAVI IN ITALIA".

PROGETTO: "MOLDAVI IN ITALIA".
Ghid pentru orientarea şi integrarea socială a moldovenilor în Italia. Acest Ghid poate fi descarcat aici:http://issuu.com/tatiananogailic/docs/ghid_2_pentru_migrantii_moldoveni_italia

MOLDOVENI IN ITALIA. III editie.

MOLDOVENI IN ITALIA.  III editie.
Ghid pentru orientarea şi integrarea socială a moldovenilor în Italia. Acest Ghid poate fi descarcat aici:http://issuu.com/tatiananogailic/docs/guida_2014_assomoldave

OSPITI DI LABOR TV

venerdì 14 novembre 2008

DONNE MOLDAVE in ITALIA

„Îmi croiesc timp pentru lecturi şi pentru scris, muncind în Italia” .
Valentina Corcodel, fosta directoare a liceului „Mihai Eminescu” din satul Ulmu, raionul Ialoveni, se află în capitala Italiei de mai bine de 9 ani. În această vară a publicat la Chişinău două cărţi de traduceri din poezia unui scriitor italian, Francesco Baldassi - „Frunzele, stelele” şi „Înflorate petale de suflet”.O primă lansare a cărţii, să-i zicem aşa, a avut loc la 1 septembrie, la liceul din Ulmu (unde a muncit ca profesoară de română şi engleză), la care au participat primarul, pedagogii şi elevii din liceu. Autoarea a donat zeci de cărţi pentru elevi şi profesori, fiind sprijinită şi de Maria Cristea, care a achiziţionat 50 de cărţi pentru biblioteca şcolii.„Mă temeam să-mi trimit copiii în Italia”..........
La început erau 6 persoane şi un câine, acum au rămas mai puţini. Salariul nu-i atât de mare, dar îmi convine, pentru că ei pleacă toţi dimineaţa şi eu îmi croiesc timp pentru lecturi şi pentru scris”, spune Valentina. Întrebată ce i-a dat experienţa din Italia, Valentina a răspuns că, în primul rând, şi-a ajutat copiii. „Italia mi-a dat ceea ce eu nu am avut toată viaţa – timp pentru lecturi. Aveam timp doar pentru muncă. Aici am citit cât nu am citit toţi anii luaţi împreună, acasă”, a fost răspunsul ei........

IL VALORE DELL’INTEGRAZIONE TRA CULTURE DIVERSE

L'Assocoazione Infermieristica Transculturale, con la collaborazione scientifica del Collegio Ipasvi di Roma organizza un evento formativo residenziale dal titolo ''IL VALORE DELL’INTEGRAZIONE TRA CULTURE DIVERSE''Roma, 15 Novembre 2008Sala conferenze Polo Didattico Padre Luigi MontiVia Santa Maria Mediatrice 22 G -00165 - Roma
COSTO: GRATUITO - Posti: 300