DONA IL 5 per MILLE a AssoMoldave

DONA IL 5 per MILLE a AssoMoldave
codice fiscale 97348130580
Un om informat este protejat!

"AssoMoldave"

CV di "AssoMoldave"

CINE SUNTEM?


CHI SIAMO?

http://asomoldave.blogspot.com



PROGETTO: "MOLDAVI IN ITALIA".

PROGETTO: "MOLDAVI IN ITALIA".
Ghid pentru orientarea şi integrarea socială a moldovenilor în Italia. Acest Ghid poate fi descarcat aici:http://issuu.com/tatiananogailic/docs/ghid_2_pentru_migrantii_moldoveni_italia

MOLDOVENI IN ITALIA. III editie.

MOLDOVENI IN ITALIA.  III editie.
Ghid pentru orientarea şi integrarea socială a moldovenilor în Italia. Acest Ghid poate fi descarcat aici:http://issuu.com/tatiananogailic/docs/guida_2014_assomoldave

OSPITI DI LABOR TV

venerdì 17 ottobre 2008

CONCURS

Asociaţia Agenţiilor de Publicitate din Moldova "ААРМ" a anunţat cel de al treilea Concurs deschis de publicitate socială.

AllMoldova, 22.09.2008
De la vorbe - la fapte, anume aşa poate fi definită poziţia ААРМ referitor la organizarea celui de al treilea Concurs deschis de publicitate socială. Pentru prima dată tema concursului a fost şi ea selectată prin vot deschis, la care au participat atît specialiştii, cît şi publicul larg. Aşadar, anul acesta concursul are drept generic tema “Bătrîneţea nu e o sentinţă”- Obiectivul concursului este de a cultiva în rîndul opiniei publice din ţară sentimentul de responsabilitate personală pentru garantarea unei bătrîneţi decente, de a educa sentimentul de responsabilitate pentru garantarea unei bătrîneţi decente pentru sine şi bătrînii actuali, precum şi de a propaga cele mai eficiente modele de publicitate socială în rîndul populaţiei. Concursul este unul absolut apolitic şi exprimă în exclusivitate poziţia organizatorilor şi a participanţilor.
Soarta bătrînilor din Moldova este un subiect foarte delicat, deaceea Asociaţa a decis, selectînd această temă, să renunţe la forma tradiţională de organizare a acestui concurs. În primul rînd, pentru că bătrînii şi problemele lor sunt o temă pentru meditaţii serioase şi nu pentru simple apeluri. În al doilea rind, atunci cînd vorbim despre bătrîni, este necesar să întreprindem acţiuni concrete, să ne schimbăm comportamentul şi atitudinea, şi să nu încercăm să acumulăm capital social. Ţinînd cont de această poziţie a AAPM, specialiştilor şi iubitorilor de publicitate li se oferă anul acesta posibilitatea să participe la două categorii ale concursului, care, în opinia organizatorilor, reprezintă cele mai eficace forme de promovare a acestui mesaj: machetă pentru publicitatea exterioară şi în presă şi tehnologia unui proiect BTL. Lucrările cîştigătorilor vor fi utilizate pentru iniţierea unei campanii publicitare şi a unei acţiuni sociale concrete.
Ca şi în anii precedenţi la concurs pot participa atît profesioniştii, cît şi amatorii de publicitate in Moldova şi de peste hotare.
Cererea de participare la concurs poate fi ridicată de pe pagina de internet a AAPM www.aapm.md
Prin solicitare la tel. 73-77-90, sau adresa de mail aapmoldova@gmail.com.
Lucrările pentru concurs pot fi depuse în perioada 10 septembrie – 20 octombrie 2008. Lucrările şi cererile urmează a fi transmise prin poştă la adresa: ААРМ, Comitetul organizator al concursului, mun. Chişinău, str. Gh. Tudor, 2B, sau la adresa electronică: aapmoldova@gmail.com
Expoziţia lucrărilor participanţilor şi premierea cîştigătorilor va avea loc în noiembrie 2008 în cadrul expoziţiei internaţionale "Reclama & Design-2008" .

IMPORTANT

UE este gata sa negocieze crearea unei zone de liber schimb in R. Moldova
BASA-Press, 15.10.2008
Uniunea Europeana (UE) este pregatita sa negocieze cu autoritatile de la Chisinau crearea unei zone de liber schimb aprofundate si comprehensive in R. Moldova. Aceasta este una dintre concluziile Ministrilor de Externe ai statelor membre ale UE.
Concluziile au adoptate in cadrul reuniunii Consiliului Afaceri Generale si Relatii Externe al UE (CAGRE), desfasurata la Luxemburg pe data de 13 octombrie curent.
Incepand cu 1 martie 2008 R. Moldova beneficiaza de sistemul de preferinte comerciale autonome in comertul cu UE. Aceste facilitati deschid accesul pe piata comunitara pentru o gama larga de produse originare din Republica Moldova, fara restrictii cantitative si taxe vamale.
Preferintele Comerciale Autonome au fost acordate Republicii Moldova pe un termen de 5 ani, pana in anul 2012 si au drept obiectiv cresterea volumului exporturilor moldovenesti pe piata europeana, dar si a investitiilor straine in tara noastra. Preferintele comerciale includ 97% din marfurile exportate.
Incepand cu 1 ianuarie 2006 R. Moldova a beneficiat de Sistemul Generalizat de Preferinte (GSP+), prin care se ofera accesul liber pe piata comunitara a 607 de grupe de marfuri din cele 700 exportate de Moldova (7,2 mii de grupe de produse) sau 87% din marfurile exportate.
http://www.allmoldova.com/index.php?action=newsblock&id=1224057001&lng=rom