DONA IL 5 per MILLE a AssoMoldave

DONA IL 5 per MILLE a AssoMoldave
codice fiscale 97348130580
Un om informat este protejat!

"AssoMoldave"

CV di "AssoMoldave"

CINE SUNTEM?


CHI SIAMO?

http://asomoldave.blogspot.com



PROGETTO: "MOLDAVI IN ITALIA".

PROGETTO: "MOLDAVI IN ITALIA".
Ghid pentru orientarea şi integrarea socială a moldovenilor în Italia. Acest Ghid poate fi descarcat aici:http://issuu.com/tatiananogailic/docs/ghid_2_pentru_migrantii_moldoveni_italia

MOLDOVENI IN ITALIA. III editie.

MOLDOVENI IN ITALIA.  III editie.
Ghid pentru orientarea şi integrarea socială a moldovenilor în Italia. Acest Ghid poate fi descarcat aici:http://issuu.com/tatiananogailic/docs/guida_2014_assomoldave

OSPITI DI LABOR TV

martedì 27 dicembre 2011

Moldova se află printre lideri în ceea ce priveşte ponderea remitenţelor în PIB. 

Potrivit raportului făcut recent public de Banca Mondială ponderea remitenţelor în PIB-ul țării noastre constituie circa 23,2%. Astfel, în 2011, volumul remitențelor va crește la 1,526 de milioane de dolari. O cifră mai mare a fost doar în anul 2008, când concetățenii noștri au trimis în țară 1,897 de milioane de dolari. Pe primul loc se află Tadjikistan cu ponderea remitenţelor de 31% din PIB. Acesta este urmat de Lesotho (28,6%), Samoa (24,8%), Moldova (23,2%), Kârgâzstan (20,8%), Nepal (20%), Tonga (19,7%), Liban (19,6%) , Kosovo (17,5%) şi Salvador (15,7%).
Banca Mondială estimează că în 2011, fluxul de remitenţe către ţările în curs de dezvoltare va fi de 351 miliarde de dolari, iar volumul total al transferurilor de bani la nivel mondial, inclusiv al remitenţelor în ţările cu venituri ridicate, în anul curent va ajunge la 406 de miliarde de dolari.
Conform unor estimări în 2011, în topul țărilor după volumul remitenţelor primite vor fi incluse India (58 miliarde de dolari), China (57 miliarde dolari), Mexic (24 miliarde de dolari SUA) şi Filipine (23 miliarde de dolari). Totodată, cantități mari de remitenţe sunt trimise în Pakistan, Bangladesh, Nigeria, Vietnam, Egipt şi Liban.Sursa: UNIMEDIA